Norint pateikti būtent Jums aktualią informaciją, šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Tęsdami naršymą Jūs išreiškiate sutikimą dėl slapukų įrašymo. Plačiau apie slapukų naudojimą skaitykite čia.

Gerai

Dažnai užduodami
klausimai

Kaip tai veikia?

Norėdami gauti Teisės Partnerio paslaugas, Jūs turite užsiregistruoti ir iš pateikto paslaugų sąrašo pasirinkti norimą paslaugą, o neradus ieškomos paslaugos – pateikti elektroninę užklausą. Jums bus priskirtas asmeninis teisininkas, su kurio pagalba tiksliai suformuluosite užduotį, pateiksite reikalingus paaiškinimus ir dokumentus. Įvertinęs Jūsų užsakymą, teisininkas pateiks paslaugos kainos ir preliminaraus paslaugos teikimo laiko pasiūlymą, kurį galėsite priimti arba atmesti. Sutartį pasirašysite nuotoliniu būdu Platformoje, naudojantis elektroninėmis nuotolinio ryšio priemonėmis (telefonu). Parengti dokumentai Jums bus pateikiami platformoje PDF ir/ar DOC formatu, kuriuos galėsite atsisiųsti į savo kompiuterį arba saugoti Platformoje. Patvirtinus tinkamai suteiktą paslaugą, elektroniniu būdu gausite sąskaitą apmokėjimui.

Ar tinklapyje pateiktos paslaugų kainos yra galutinės?

Ne, tinklapyje pateiktos paslaugų kainos yra preliminarios. Įvertinus konkretaus užsakymo turinį ir apimtį Jums bus pateiktas asmeninis paslaugų kainos pasiūlymas, kurį galėsite priimti arba atmesti.

Kokie asmenys gali pasinaudoti Teisės Partnerio paslaugomis?

Visi – tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys, norintys gauti teisines paslaugas neišėję iš namų ar biuro

Pateikiau užsakymą, kada galiu tikėtis gauti pasiūlymą ir kokia forma jis bus pateiktas?

Paslaugos kainos ir atlikimo termino pasiūlymai teikiami darbo dienomis, nuo 8 iki 17 valandos, per 20 minučių nuo užsakymui reikalingos informacijos gavimo. Pateiktą pasiūlymą galima peržiūrėti prisijungus prie platformos, naudojant prisijungimo duomenis.

Kaip atlikti identifikaciją?

Prieš sutarties pasirašymą Jūs turėsite atlikti kelis nesudėtingus ir greitus identifikacijos veiksmus. Klientai fiziniai asmenys turės pateikti papildomą informaciją: vardą, pavardę, asmens kodą, telefono numerį, el. pašto adresą bei įkelti asmens tapatybės kortelės arba paso kopiją. Jeigu Jūs atstovaujate juridinį asmenį, turėsite pateikti: įmonės pavadinimą, kodą, atstovo vardą, pavardę, pareigas, atstovavimo pagrindą, telefono numerį, el. pašto adresą bei įkelti įmonės stegimo dokumento kopiją. Visa tai reikalinga tam, kad prieš užmegzdami sutartinius santykius, galėtume tinkamai pažinti savo klientą. Klientų duomenys tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika.

Ar teisespartneris.lt yra teikiamos sutarčių ir kitų dokumentų generavimo paslaugos?

Laikomės pozicijos, kad profesionalus teisinio turinio dokumentas ar konsultacija negali būti rengiami pagal šabloną, todėl atsisakome sutarčių ir kitų dokumentų generavimo. Teisės Partnerio paruošti dokumentai pasižymi visišku individualumu, nes rengiami pagal kiekvieno kliento faktinę ir teisinę situaciją.

Pasiruošę pradėti?

Rinktis paslaugą
8 700 800 06
8 700 800 06